tisdag, maj 26, 2009

new magazines




Idag kom trevlig post lagom som sällskap till mitt eftermiddagsfika! Två magasin från Stampington. Den ena SEW har jag köpt några nummer av förut och den är alltid lika inspirerande. Den andra är helt ny, första numret av Art Quilting Studio, ska bli spännande att se hur den är. I båda tidningarna finns det med duktiga kreativa kvinnor som jag brukar följa både på flickr och på bloggar och naturligtvis helt för mig nya förmågor.

Så nu avslutar jag dagens syövningar och bänkar mig i soffhörnet istället :-) och lyssnar på det smattrande regnet på fönstret.

Today I have great mail in my mailbox, two magazines from Stampington, and they arrived just in time for my tea break! I have some issues before of SEW but the other magazine is new, it´s the Premier issue for Art Quilting Studio. In both magazines there are creative women wich I use to following on their blogs and photos on flickr, and of course many new artists (for me). So now I left my sewingmachine for today and take place in the sofa with a my new magazines and a nice cup of tea (outside it´s raining)

19 kommentarer:

jude sa...

ha! i am in one of those, but i didn't get my copy yet!

Gunnels blog sa...

Yes Jude, I gonna read that now :-)

Maria-Thérèse sa...

vad kul :-) -- att du över huvud taget hittar bra tidningar dessutom! Tycker det är svårt. Läser Foto ibland men den är liiiite gubbig / som den alltid har varit - halvnaken bild = bra poäng - och massa massa tester osv. Som i alla fototidningar.

Jeanette sa...

Det finns inget bättre än Stampington tidningar... jag har mitt lilla fikahörn i min studio där jag tycker om att sitta med mitt kaffe och det senaste numret av en härlig tidning. Sköt om dig! Jag försöker blir bättre efter snart en helvetisk vecka med influensan.

LOVE STITCHING RED sa...

I love Stampington magazines too Gunnel. Hope you had a relaxing day.

Emma sa...

goda kakor med?

Kayla coo sa...

Hi Gunnel,
I have never had the magazine before and I have not had a copy yet.
I can't wait to see what it's like.x
Sounds like a perfect afternoon.xx

ihanne sa...

Hi Gunnel

How come you ALWAYS have your mags before I get mine? Lucky you!

This time I´m even more excited because Art Quiling Studio is an inaugural magazine – and Jenny even promised to credit me as part of the advisory board. So please, gunnel, tell me if you find any of my stuff inside – or inside SEW as well…

ewa-christine sa...

Du hade det nog mysigt tror jag......jag väntar också på mina!!

Lenna Andrews sa...

Gunnel! My article on journal quilts should be in the summer issue of Sew Somerset! I have not seen it yet as I do not have a subscription . . . I hope you will be able to tell me if I am in there! thank you : ) lenna

Margaret sa...

I'm so with you on this one Gunnel, sounds like my kind of afternoon! enjoy! M

Art4Sol sa...

What wonderful diversion! I will check into these magazines...they look interesting.

Kort og Søm sa...

Alltid morro med nye blader!
Fredrikke :o)

Kelly Fletcher sa...

Sounds like my kind of day... Hope you enjoyed it.

Linda sa...

Oh wow! I'm on page 42...Linda Richter..of the art quilt one! It's a great mag...I don't have the Sew one yet....

Pia sa...

Det låter som en härlig stund! Glad pingst önskar jag dig.

Gunnels blog sa...

I don´t know why I got my copys so fast?! Many people have told me they haven´t got their copys yet. And many of the feutered artist, who are gonna have a copy, haven´t had it yet. Strange !

Anonym sa...

Hej Gunnel!
Önskar dig en trevlig pingst i det fina vädret!
Sofftäcket blir säkert supersnyggt,jag älskar den färgkombinationen!
Hälsningar
Ingrid i Skåne

Violette Severin sa...

Did you like Art Quilting Studio? I feel it is too much like other Stampington magazines and probably won't buy it again. Then again, I'm not an art quilter.