måndag, augusti 17, 2009

Ewa-Christine´s exhibition

http://www.flickr.com/photos/25498274@N04/3818481390/








Denna veckan jobbar min vän Ewa-Christine Stenport för högtryck för att bli färdig med sin utställning som har venissage på lördag i Stolpboden på Särös golfklubb strax söder om Göteborg. Så ni som bor i / eller i närheten av Göteborg passa på och kom och titta. Jag har lovat att hjälpa till med hängningen och det är textilkonstnär Ulva Ugerup som inviger på lördag klockan 12.00
Utställningen är öppen 22:e, 23:e och 26:e augusti klockan 12-16


Här är Ewa-Christines flickr; där jag har "lånat" bilderna och här är hennes blogg


This weeks my friend Ewa-Christine Stenport have a hard job to be ready with her exhibition, which has venissage on Saturday in Stolp Boden on Särö golf club just south of Gothenburg. So are you living in / or near Gothenburg opportunity and come and watch. I have promised to help with the hanging and that is textile artist Ulva Ugerup which inaugurates it on saturday. The exhibition are open 22, 23 and 26th august 12.00-16.00

Here is Ewa-Christine´s flickr where I have boring these pictures, and look here at her blog


4 kommentarer:

annicka sa...

Hej, ja det blir säkert en toppenfin och njutbar utställning som Ewa Christine sätter samman. Så roligt att du är med och hänger upp den. Sånt är skoj. Jag åker till Birmingham på textilmässa- det ska också bli skoj.
Hälsa så gott till EC

Ati. sa...

So lucky you are to see all those beautiful work from Ewa-Christine "in person". Wish I could come......

Pia sa...

Åh, så roligt det vore att besöka den utställningen. Men tyvärr blir det nog inte så.
Ja, just nu är jag i en ordentlig stickperiod, men till helgen har vi styrelsemöte i BRAK hemma hos mig och då brukar jag bli inspirerad att brodera igen. Annars har nålarna fått vila i sommar.
Ha det så gott!

jackie sa...

Hope the exhibition is a success and you enjoy your role. Thank you for your comment.
Best wishes.