fredag, augusti 21, 2009

featured again








Fortfarande så har jag inte kommit igång med något nytt projekt, det har varit så mycket annat att komma igång med nu när vi kommit hem. Men jag "laddar" för olika projekt, jag har en väldigt lååång startsträcka. En inspirationskälla är ju naturen med dess underbara färger. Tittar igenom mina bilder och funderar..........












Men jag har ju startat igång min Etsy shop, och faktiskt fått tre försäljningar :-)












Och idag upptäckte jag att jag eller rättare sagt mina arbeten är representerade på två olika bloggar






Här på BBEST blogg, , de har lagt in ett av mina små kort; ATC/ACEO, se om du kan finna det !






Och så har Morna Crites-Moore, på Bittersweet blogg skrivit om hur hon längtar efter en embellisher, och där har hon visat ett av mina arbeten där jag gjort underlaget med min embellisher = nålfiltingsmaskin och sedan broderat på, så gå in här och se om du kan hitta den, nr 4 "sommarbroderi"Morna är väldigt duktig textilkonstnär och hon har varit gullig och visat mina bilder flera gånger!











Still, I have not started with any new project, there has been so much more to get started now on when we come home. But I "reload" for various projects, I have a very loong take-off distance. A source of inspiration is nature with its wonderful colors. Look through my pictures and thinking .......... But I have started running my Etsy shop, and actually had three sales :-) And today I discovered that I, or rather, my works are represented in two different blogs





Here at BBEST blog, , they have added one of my small ATC / ACEO, see if you can find it




Thank you very much !!




And so has Morna Crites-Moore at Bittersweet blog wrote about how she yearns for a embellisher, and where she has proved one of my works where I did the base with my embellisher and then embroidered on, so come in here and see if you can find it . It´s no 4; "summerembroidery"Morna is very talented textile artist and hon har was cute and showed my photos several times!






Thank you very much Morna!



Igår hjälpte jag och andra vänner Ewa-Christine att hänga hennes utställning! Så mycket grejer hon har! Den kommer att bli så fin, så fin!




Jag skrev om den i en tidigare post här. Så imorgon är det vernissage som gäller!







Yesterday was I and other friends helping Ewa-Christine to hang her show! So much stuff she has! It will be so fine, so fine! I wrote about it in a previous post here. So tomorrow is the opening that apply!






Trevlig helg!

Nice wekeend!


4 kommentarer:

ewa-christine sa...

Gunnel det blir så fint. Ni alla har bidragit till att jag är jätteglad!!!!

LOVE STITCHING RED sa...

Hello Gunnel, I love your picture of the pebbles at the top and congratulations for being in Morna's blog. I love her work too and she featured me recently!

Like you, I cannot work at the moment. I hope in September there is that "back to work back to school" feeling and I shall feel like working again. For now, I will enjoy the rest of the summer, it will be over so soon.

Best wishes, Carolyn

karen sa...

I'm finding it quite hard to get going again after my holiday, it's annoying isn't it.

Phyllis sa...

Hello Gunnel,
Your blog is so lovely. I love your stitching and the photos on your blog. I will be back to visit some more. Your embellishments are so wonderful.