tisdag, augusti 25, 2009

my source of inspiration

Igår gick jag en promenad i det fina sensommarvädret. Jag hade med kameran och tog lite foton. Så på kvällen fick jag lust att leka lite med bilderna och gjorde ett par collage i Picasa. Jag tycker att dt är så kul att göra olika slags collage!Här är det ena, och idag så fick jag plötsligt lust att börja skapa. Så jag har gjort några underlag till kommande arbeten. Och man ser tydligt att färgerna från min promenad har inspirerat mig! Här finns mera bilder från mina promanader i mitt närområde Yesterday I took a walk in the lovely summerweather, and I have my camera with me. So last evening I was playing in Picasa and done some collage, you know I always think it´s so fun to do collage. And today; I started to so some beginnings for my work; work in progress..........If you want to you can see more pictures from my walks in my home area here

5 kommentarer:

Kath sa...

lovely work in progress, I would like to see it all finished.Kath in England

LOVE STITCHING RED sa...

I like to mosaics/collage too. Very nice inspiring photos Gunnel. I like the rusty chains. I shall look forward to see your work inspired by these colours and textures

Lynn sa...

Fun collage...love the by the sea photos...and your new work looks lovely too. makes me want to get up and go dye some cheese cloth and some dryer sheets.

Hey, thanks for becoming a follower on my blog. I feel honored!

annicka sa...

ja vilken härlig inspirationskick du fick!! naturen är härlig.

Lillemor sa...

Fina foton - och vilka häftiga konstverk de gav upphov till!
Jag gillar verkligen dina färger.