tisdag, september 15, 2009

Klorofyll / Chlorophyll

Även om vi har ett underbart vackert sensommaväder så kommer ju hösten allt närmare.........




Although we have a wonderful beautiful latesummer here, then of course the fall are comming closer .........




Och färgerna ändras i naturen på ett underbart sätt




And changed the colors of nature in a wonderful way




Och tiden går så fort, så fort




And time goes by so fast, so fast




För ett år sedan så lovade jag bilder på denna quilt: "Klorofyll" som jag och en vän; Barbro Herloff sytt, vi fick den såld till Folkuniversitet Art College här i Göteborg! Och nu äntligen kommer bilderna..............
A year ago I promised pictures of this quilt: "Chlorophyll" which I and a friend, Barbro Herloff sewn, we got it sold to Folkuniversitet Art College here in Gothenburg! And finally, the pictures ..............





Jag har skrivit om denna quilten förut se här
I have written about this quilt before, look here




red: ser nu tyvärr att bilderna på quilten ser lite suddiga ut, det var lite mörkt och svårt att ta, men jag får tydligen göra om det en annan gång, men jag gör inte om denna bloggpost, det får vara så här ;-

ed: I see the images on the quilt looks a bit blurred, it was not so good light, I have to take more pics another day .......... but I can not do on this blog post so it may be like this; -)













Och på tal om att tiden går fort; jag har nu bloggat i tre år !!! Här är min allra första trevade post, när bloggen fyllde ett år, och två !!!
And speaking of that time goes fast, I have now blogged for three years! This is my first very first post,when the blog turned one year, and two!








Och nu ska jag ut i naturen och titta lite närmare på allt det vackra, kanske träffar jag på några sniglar !




And now I'm going out into nature and take a closer look at all the beautiful, maybe I meet some snails!
















12 kommentarer:

Pat sa...

congratulations on three years of blogging. it is fun and making new friends is great. thanks for showing that lovely green quilt.

libbyquilter sa...

the quilt is beautiful~!~ i love the abstractness of it~!!~

and your fall colors almost make me feel okay about the changing seasons . . . almost. time does indeed race along at the speed of lightening~!!~

:)
libbyQ

Le Passe Temps sa...

Superbe...well excuse me...splendid
I love green colours !
And the contrasts between different parts of your quilt give much strengh ( I hope you'll understand "my" english...! )
Congratulations. Nicole

LOVE STITCHING RED sa...

A fabulous quilt, beautifully stitched

Congratulations on your third blog anniversary

Best wishes, Carolyn

Dolores sa...

It is nice to know that after 3 years, you are still blogging. I like your green quilt.

Lynn sa...

Such lovely work nice that it got such recognition...Congrats on your blogaversary too.

Textile Art Showcase sa...

Hi Gunnel. Happy blogging anniversary. Your chlorphyll quilt is delightful and I love the snails - great photo - can't wait to see what you do with them!

ewa-christine sa...

Så fint er quilt passar till övrig inredning, smakfullt och vackert. Fina kort.........som ger ny inspiration förstår jag.

Anonym sa...

Hej Gunnel!
Dina quiltar är helt makalöas och din blogg kommer jag att återvända till många gånger. Kommer att skicka ett svar på ditt sista mail asap - men har lite annat att göra först idag.
Tack för kommentar på flickr.

Ulla

Birgitta sa...

Hej! Roligt att du besökt mej. Det är alltid roligt med nya kontakter.
Vilken tävling har du dragning på på söndag?
Kram Birgitta

Deborah Younglao, Silk Painter sa...

I love the color variations in this quilt.

Congrats on your 3 years blogging - hope you'll be sharing your work with us for many more.

Birgitta sa...

Hej igen!
Det blev visst fel när jag skrev sist.
Men du har en jättefin blogg och jag gillar verkligen den.
Kram Birgitta