fredag, oktober 09, 2009

flickr


Jag är en stor fan av flickr :-) från början visste jag inte ens att det var en fotosida, jag bara hamnade där genom länkar från textilbloggar, så småningom fattade jag att det faktiskt var en fotosite. Men jag har haft mycket roligt där, postat alla mina textilverk fått kommentarer och respons och gjort många trevliga byten och fått många vänner världen över. Jag har också genom åren ( 3 år) lagt upp mina semesterbilder och bilder från årstidsväxlingar osv. Allt eftersom mitt intresse för foto har ökat har också mina bilder ändrats och även mina kontakter. Självklart är jag fortfarande intresserad av tyger och trådar, det går aldrig ur, det fick jag med modersmjölken. Men nu är det fotot som gäller mest!
På flickr startsida finns det något som kallas Exlplore / Interesting in the last 7 days, och där brukar visas intressanta foton, vet inte alls hur dessa väljs ut eller av vem. De behöver inte vara fototekniskt bra, men de ska vara intresanta! Under dessa tre år trodde jag aldrig att jag skulle komma med, men så upptäckte jag alldeles nyligen att jag hade haft 17 bilder med! Tom mitt allra första foto på flickr !! Och så häromdagen så fick jag ännu ett med. Och idag upptäckte jag att man kunde göra en så här fin "skryttavla"
Trevlig helg!

I'm a big fan of flickr :-) from the beginning I did not even know there was a photo page, I only got there through links from textile blogs, it took a while before I notice it was a photo site. But I have had a lot of fun there, posted all of my textile works received comments and feedback and made many nice changes and had many friends around the world. I also have over the years (3 years) uploaded my vacation photos and images from seasonal changes, etc.. As my interest in photography has increased, so has my pictures changed and also my contacts. Of course, I am still interested in fabrics and threads, it never goes out, that I had with the mother's milk. But now it's added to the most! On the flickr home page, there is something called Exlplore / Interesting in the last 7 days, and which usually appears interesting photo, have no idea how they are selected or by whom. They need not to be good, but they should be intresanta! During these three years I never thought that I would come up with, but as I discovered recently that I had been 17 images with! Until my very first photo on flickr! And so the otherday I got one more! And today I discovered that you could make this nice "brag board"



Have a nice day!

6 kommentarer:

Lynn sa...

Dear Gunnel,
Your body of work is stupendous.
I got caught up on your flicker from your side bar and sat looking at sixty eight pictures each one worthy of a first prize somewhere, each one begging for a comment, then I saw you had over 1000 photos here and I ran out of time.
The very first one took my breath away with it's swirls and color.
this happened over and over again as I perused them all. These must go into a book...what a treasure trove of art you have created. Simply stunning and amazing. I am in awe of your talent. thanks for sharing this way. Lynn

ewa-christine sa...

Grattis Gunnel, så jätteroligt. Ja du, det kommer till dig........så var det sagt!! Och så blev det!
Än en gång grattis och jag sänder även en tanke och ett grattis till 32 år som gifta! Hälsa maken.... och trevlig helg.

Jackie sa...

I love flickr for all the wonderful friends i've made and then they encouraged the blog so I have a lot to be thankinmg flickr for. You were one of my first contacts on flickr.
Congratulations on the explore pics.

Ingrid sa...

Ett stort GRATTIS Gunnel!!
Jag förstår att dina bilder blir valda!!Kan bara hålla med Lynn.
Ha en fortsatt trevlig söndag!Ingrid

Micki sa...

What a wonderful collection of photos and works. Well deserved. I have loved your work since the first time I discovered it. Congratulations.

Lillemor sa...

Fantastiskt! Mycket fina foton!