onsdag, januari 27, 2010

one more photoquilt


Först ett par bilder från min syatelje, ni vet ju att jag älskar knappar ;-)
First two images from my studio, you know I love buttons ;-)


Och så har jag gjort en ny foto artquilt, från en sommarbild som jag fört över på tyg
And a new photo artquilt, from a image from last summer, wich I have done phototransfers from






detaljer på fritt maskinbroderi
close-up on free machine embroidery




Jag jobbar för fullt nu med utställningen som jag ska ha i mars, och så har jag börjat i skolan igen, en distanskurs på Jönköpings högskola; Fotografi - visuell kommunikation 7,5 poäng. Den är på distans så hela undervisningen sker hemma på datorn, väldigt smidigt! Så nu får vi se om jag klarar att kommunicera visuellt med mina bilder ;-) och om denna blogg kommer att utvecklas till en fotoblogg kanske ?
I am working in full swing now with the exhibition that I will have in March, and so I´have started school again ;-) a distance of Jönköpings University, Photography - visuel communication, 7,5 points. It is at a distance so the whole teatching lessons are at home on your own computer, very smooth. So now we´ll see if I can communicate visually with my pictures ;-) and if this blog will evolve to a photoblog perhaps?





Jag älskar tulpaner och måste ha de för att stå ut med väntan på våren !
I love tulips, and want to have them when I am waiting for spring!




18 kommentarer:

Birgitta sa...

Här är en till som gillar knappar. Vad fin din quilt har blivit. Ett riktigt konstverk.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Sunny sa...

What beautiful work you do, Gunnel. The quilt is so lovely, such wonderful colors and textures.
Thanks for the tulips, I look forward to spring.
Sunny :)

Deborah Younglao, Silk Painter sa...

Lovely quilt, makes me feel like summer! I love the fabrics you chose for the border.

ColourFly sa...

Your quilt is such a great work. I love it.
And tulips are also one of my favourits!
Sabine

Angela sa...

Your quilt is beautiful as usual. I love spending time around sand dunes! Summer will be here in no time!

Kaye Turner sa...

Wonderful as always :-)

Angelcat sa...

Your quilt is beautiful, and I love those pictures from your studio they are great images.

Micki sa...

Your new quilt is beautiful, as always. Love your button collection, too.

kath.lordan sa...

Wonderful work. I love it that you show photos with your quilts, absolutely gorgeous.

Gunnels blog sa...

Thank you all very much for your nice comments :-)

annicka sa...

Gunnel, dina bilder är så oerhört fina-poetiska. Vilken ådra du har fotografering! Det ska bli oerhört intressant att få följa dig i din utbildning.
Kul med ny utställning!

2ne sa...

Flott bilde som gir inspirasjon til kreativitet. Får lyst til å prøve noe slikt en gang. Noe å tenke på når man er ute å tar bilder :-)

Ingrid sa...

Så fin den blev din quilt,får mig att längta ännu mer till sommaren!

ColoursandTextures sa...

Your photos are wonderful, hope you enjoy the course. What about 2 blogs, one for photos and the other for textile projects?

Gunnels blog sa...

Thanks again :-)

I have think about to have 2 blogs, but I don´t know, it´s take so much time ! And I already have my photos on flickr, but maybe ;-)

photokerstin sa...

Bilden med tulpanerna är jätteläcker...den med rosen gillar jag också.Ha en trevlig Lördag.Kerstin

twiggypeasticks sa...

Hi there
I just wanted to come over and say I've just seen your photo art quilt on Craft Gossip and it is absolutely beautiful. I'm astounded !!! Well done. Your blog is great, I am going to join your followers.
Twiggy x

Dena sa...

I too learned of your blog on Craft Gossip. Your work is beautiful. I look forward to seeing more of it.