måndag, februari 15, 2010

avslutat broderi / finish embroidery

Här är ett att mina arbeten som jag precis har monterat, det är ett fritt broderi med ett underlag av olika lager av tyger. Jag har blivit inspirerad av mina promenader i min närhet, jag gillar att promenera nära vattnet, se båtar, människor, kanske ta en fika, gärna utomhus om vädret tillåter.

This is one of my work that I have just finish. I have got my inspiration from my works in my homearea. I like to take walks near the water, and maybe take a cup of coffe at a café





11 kommentarer:

Birgitta sa...

Riktigt läckert!
Kram Birgitta

ColourFly sa...

Great work as usual. I like your embroidery!

Hugs,
Sabine

Beate Knappe sa...

this is so beauty

Inga-Britt sa...

Så fantastiskt fint översatt till broderi. Grattis till ett bra konstverk.
Inga-Britt.

ewa-christine sa...

Så fint det blev Gunnel. Jättefint

Kaye Turner sa...

Goodness, that's impressive. What a wonderful surface and texture. The inspirational source is very clear. Beautiful work.

annicka sa...

Kringelikrok vägar i verkliga livet...Gunnels promenadstråk kantat med musselskal och fiskenät...
fantasin sätts i rörelse- kan det bli bättre?

Amelia sa...

exquisite work!

Amelia.x

Shasta sa...

I like that your photos and your quilting are on the same blog - they both showcase your creative artistry. This is wonderful work.

Linda Branch Dunn sa...

Your photos always bring me joy.

friedaquilter sa...

Beautiful stitching and gorgeous photographs!