tisdag, maj 25, 2010

sommar /summer

 


Tack för alla trevliga kommentarer jag fått om min utställning! De värmer!

Så är det nästan sommar här. Tiden har gått väldigt fort, sist jag bloggade var det fortfarande vinter (fast det borde varit vår då) I alla fall har jag tagit ett break, vilket väl är uppenbart ;-) Jag vet inte om jag ska fortsätta blogga till hösten eller inte, men i alla fall bloggen ligger kvar här så får jag se !
Ha en riktigt fin sommar !

Thank you very much for all kind comments about my exhibition !!!

I´ll taken a blogbreak for a while. I don´t know if or when I´ll continue to write in my blog.
I wish you all a happy summer !!!
Posted by Picasa

14 kommentarer:

Angela sa...

I will miss your beautiful inspirational blogs, I hope you have a beautiful summer, and I will look out for your blogs in the autumn if you decide to return. God bless x

paru's_circle sa...

happy summer, Gunnel!

Lynn sa...

There is something very soothing coming here and seeing the buttons sewn on the soft fabric banner. I will miss you. Wishing you well in all that you do.

Gunnels blog sa...

Dear blogfriends!

Thanks for your nice words on my blog! I know that blogging takes too much of my time, I have been doing for almost four years, and it is time to move on to other things. My photographic interests are right now also larger than the fabric, and my photography course has taken much time, but were educational and fun! As I have grandchildren and elderly parents and all shall be done with.
I wish you good luck and a nice summer!
Greetings Gunnel

photokerstin sa...

He en riktigt fin sommar du med Gunnel!

Catharina Maria sa...

I am glad to see you back ;0)
Love from ♥RINI♥

Heloise sa...

Wishing you a very happy summer enjoy all teh many things that you are going to do.

Cat sa...

Hi Gunnel, Happy Summer! I am slowing down much on blog posting as well...! I don't get around much anymore on the different blogs and it has been forever since I have stopped by here. I was just trying to remember who was the blogger I knew from Sweden... and found you again.
If all goes as planned I will be visiting your city in October!
Your exhibition looks like it was wonderful, you create such beauty!
Have a lovely summer! ~ Cat

Emmy sa...

have a great summer break see you after the break
love Emmy

Anonym sa...

Ha en skön sommar du med!! Antar att du redan längtar till "landet", nu när det är så härligt väder!!!
Här har vi en tuff vecka framför oss, Maja var på sin sista gympaträning med sin grupp idag och nu stundar snart skolavslutn och hon ska ta avsked av många inför flytten. Gissa om det känns i modershjärtat!!!! V.32 går flytten, hör av mig på mailen med ny adress och så sen...
Kram//Ulrika

ewa-christine sa...

Så kul det var att höra från dig denna vägen!
Ha en skön sommar........och njut (som vi säger i götet för fulla muggar)!!

LOVE STITCHING RED sa...

I will miss you but hope to stay in touch on flickr

Best wishes Gunnel

Carolyn x

karen sa...

I am wishing you the happiest summer ever! sorry I haven't been here for a while but you are always in my thoughts x

andrea sa...

Hej! brukar kolla in på din blogg i hopp om att du börjat blogga igen. men icke, iaf inte än så länge. Men jag har en ffråga jag hoppas du kan hjälpa mig med. Nu är det så att jag är ute efter en teknik jag sett någonstans som innehåller satin lr chiffon och fält. Som man tvättar ihop i tvättmaskinen lr något liknande? och det blir helt underbart. Vet du hur man gör det? skulle uppskatta om du kunde hjälpa mig med det. hoppas du har en fantastisk sommar.