söndag, december 05, 2010

Vintage ladies

Jag har sytt några nya collage / tygvykort från mina rostfärgade tyger. Jag har gjort fotoöverföring från ett gammalt familjeablum på vackra unga damer. De är så fina i sina vackra klänningar med spets och vackra frisyrer. Jag har satt på lite spets, lite handbroderi och gamla knappar. Dessa collage har jag också denna gång ramat in i vita trärmar.
Dessa finns till salu i min Etsy shop. Kanske en gåva till dig själv eller en julklapp till någon kär vän ?

I have sewing some new fabric collagen / fabric postcards from my rustdyed fabrics. I have use old photos on beautiful ladies, from old familyalbums. And as decoration I have adding embroidery, sequins, vintage buttons and vintage lace.
You find these collage for sale in my Etsy shop, Maybe a gift for your self or a gift, perhaps a Christmasgift for a friend.




Inga kommentarer: