torsdag, december 02, 2010

Vinter

Nu har vi verkligen riktig vinter här. Så kallt och så tidigt, det känns som om det kommer att bli en lång vinter. Det är bäst att hålla sig inne så mycket man kan. Jag har varit ute och fotat en del, men jag fryser för mycket om fingertopparna ;-) Så jag trivs bäst i mitt syrum!
Jag har laddat upp ett par nya Fabric postcards på Etsy. Korten är gjorda av mina rostfärgade tyger som jag gjorde i somras.

We have winter here now in Sweden, and it´s very very cold. I have taken some photos, but I spent most of my time in my studio. I have finish some new Fabric postcards from my rustdyed fabrics.Take a look at my Etsy shop.





2 kommentarer:

Martys Fiber Musings sa...

I like your cold snow pictures and your beautiful postcards.

Viltalakim sa...

beautyfull pics and you have made a nice new collection!!