lördag, april 14, 2012

Stickning

Egentligen skulle jag skriva och visa lite bilder från vår vernissage idag på Frölunda kulturhus .... Men jag hade så fullt upp med att prata med alla besökare så det blev inga bilder tagna. Men jag ska vakta en dag i veckan, och då ska jag ta bilder och dela med mig. Men jag kan i alla fall säga att utställningen blev riktigt fin, vi alla 14 hade bidragit med fina verk och personalen på Frölunda kulturhus ett bra jobb med hängning och anordning av vernissagen.
Så istället för bilder från Textila äventyr så blir det en bild på min pågående stickning! Jag har sådan lust att sticka just nu :-) Men är ni nyfikna på lite bilder så titta på vad en av våra besökare idag skrev på sin trevliga blogg skapa saker!

3 kommentarer:

Kari Lønning sa...

How fun to get to know you via Instagram. Thanks for the Google translate here. My Norwegian/Swedish isn't as strong as I'd like.

gunnelsvensson sa...

Yes, so nice! And I didn't know your name is Kari :-) I'll look at your blog now!

Mia sa...

Hej! Jag letar efter en sajt där man kan lära sig att sticka. Känner du till någon sådan sajt?